aku blogging bukan kerana duit

Assalamualaikum dan selamat malam...
perkara ni baru berlaku semalam , jadi aku nak cerita la yaa . maaf jangan salah paham ;)
walaupun aku persoalkan soalan lama , memang sekarang jarang dipersoalkan lagi tentang perkara ni. jadi, aku sendiri nak persoalkannya semula selepas aku ditegur pasal taruk iklan di blog:)

ok first yaa , pertama ada juga orang tanya aku, bukan orang lain dari aku dia adalah kawan aku sendiri yang blogging hanya untuk bersuka ria dan cerita tentang pengalaman saja :D maaf yaa kutuk kau jap . haha. kalau kau baca harap terasa :P aku nak bagitau kau la ni perkara sebenar sebab aku jawab lain semalam :P

dia tanya:
mangsa: apa benda gambar nuffnang begerak-gerak kat blog kau tu? sebagai apa benda tu kau taruk kat blog?
tertuduh: ohh tu , tu perhiasan blog la bagi cantik sikit *oktipusunat*
mangsa: habis blogger lain pakai untuk hias blog juga ka? .
tertuduh:  yela cantik apa. dah jadi tabiat laa *gelakgelakjelaa.
mangsa: ohh ok . aku nak pakai tapi malas la nanti orang cakap aku ikut-ikut
tertuduh: takpayah la , tp nanti kau da tau baru kau na pakai :D
mangsa: aik, bagitau la apa dia yang aku tak tahu.
tertuduh: nanti aku cerita, aku off dulu ada hal.

                                                                               *perbualan di facebook.
ok sekarang aku cerita , haha . yang nuffnang bergerak-gerak kat blog aku tu bukannya perhiasan , but ia is iklan . iklan dari syarikat nuffnang. ia akan bagikau duit doh $.$ hikhok ^OO^ kaya-kaya tapi untuk sampingan saja laa :P

ok aku taruk iklan tu bukan pasal nak duit , dah alang-alang blogging untuk suka ria , taruk jela . tak salah pun. masing-masing ada hak sendiri. jadi sekarang apa cite? kau nak taruk dah perhiasan tu? :P silakan la kawan -.- jangan jelly tengok earning aku . bukan nak menunjuk tapi ia is bukti untuk kau percaya sebab selama ni kau slalu cakap aku penipu :P