lagu apa kat blog aku tu?

assalamualaikum dan selamat malam :D
lamanya aku tak update blog ni , dah berabuk da :D btw , selama aku tak update ada masalah sikit kot , ada la hal-hal yang kene uruskan . sebab tu blog senyap je :)

pasal post ni aku da save lama , simpan kat draft je . nak post tapi blum terfikir lagi sebab terlalu awal . kata orang , update blog selalu sangat pun tak bagus . boleh kehilangan idea :D betul tak?
dan nak cari idea tu bukan senang , bila terfikir je baru la ada idea nak tulis ! sekarang aku kehilangan idea :3

lagu apa kat blog aku?
now kat hitz radio or hitz astro lagu kat blog aku ni top gak ! mula-mula aku dengar err rasa macam nak muntah :D
lama-lama ok plak kan , layan . kat handphone wow lagu ni je macam2 jenis ada . unplug ada , dj ada original ada :D kira aku da minat la ni .

dengar-dengar cerita lagu ni kat malaysia da top da sekarang :D ya memang betul , sekarang aku te
ngok kat handphone kawan2 yang ramai pun ada lagu ni . untung la gothy kan , sampai ke malaysia . lagu aku pulak bila nak top :D tajuk lagu ni 'somebodyy that are you to know' layan lol :D

korang mybe ada separuh yang tak minat , belajar la dengar lagu english supaya sebutan english kita lurus . english aku ni tak la lurus sangat but ada la perubahan . dulu sebut tak betul . nyanyi pun tak bagus ada je tersasul . sekarang bagus da kot :D perasaan je laa mybe :3

ada separuh blogger berkata , letak lagu di blog tak bagus , ermm , bagi pandangan aku laa . memang tak bagus sebab lagu boleh mengganggu waktu kita membaca , tapi yang mengganggu hanya lagu-lagu keras je contoh music rock kan atau music2 yang kita tak berminat :D itu hak masing2 la no comment :)

penat da menaip , tunggu je entry lain :D bbye . salam :)