cara cari tempat sambung belajar

Assalamualaikum dan selamat pagi.
lama juga aku tak update blog , hari ni aku free jadi aku bagi tips kepada kawan2 yang masih ingin sambung belajar di malaysia...

ok aku pun tak dapat surat tawaran sambung belajar , lama juga baru aku dapatt cara ni dan ia sangat berguna dan pantas :)
kepada yang ingin sambung belajar tu , sila layari laman web berikut: www.my-kolej.com

caranya:
1. sign up
2. isi maklumat peribadi dan akedemik pada bahagian 1,2 dan 3
3. jawab ujian personaliti
4. kemudian buat permohonan di page Carian IPTS/Kolej @ Kursus Pengajian . hanya boleh buat permohonan 5 kolej sahaja .
::semua data harus lengkap , jika masih ragu dengannya , click pada [[ Klik di sini untuk semak bahagian mana belum lengkap ]]

semua ni aku da buat, malumat semua sudah lengkap . lepas dua hari aku buat permohonan , pihak my-kolej hubungi aku dan aku akan dapat surat tawaran sambung belajar tidak lama lagi . bulan 9 ni aku da boleh masuk kat kolej area klang . boleh tahan cepat juga prosesnya :D
kepada kawan-kawan yang nak sambung belajar tu , try la mohon melalui my-kolej ok :D tak sia-sia .

Terima Kasih My-Kolej